Programul de exercitii T25 Alpha

sport t25Stiu ca dieta+sport= love, din cauza aceasta am inceput de 2 saptamani sa fac zilnic exercitii. Nu am timp de sala, asa ca am cautat sa fac acasa un pachet de exercitii… Am vrut un pachet cu exercitii de intensitate mare insa scurte ca durata. Asa am gasit programul T25, unde avem 25 de minute de exercitii/zilnic, fara pauza in cele 25 minute si cu rezultate vizibile.

Sunt mama de gemeni, imi gasesc timp pentru aceste 25 minute pentru ca vreau sa arat bine… totusi sunt femeie si imi place al dracului de mult cum arat in rochie mulata…

Regulile de baza ale dietei mele le gasiti aici, plus aveti meniul pe saptamani: 1 saptamana , 2 saptamana, 3 saptamana, 4 saptamana, 5 saptamana6 saptamana.

Nu incep exercitiile fara sa fac incalzirea, asa ca incalzirea o fac de aici  .

Calendarul T25  arata cam asa:

Saptamana 1
Luni – Cardio –   click aici
Marti – Speed 1.0 –  click aici
Miercuri – Total body circuit click aici
Joi – Alpha AB Intervals click aici
Vineri –  Lower focusclick aici
– Cardioclick aici
Sambata – odihna
Duminica – Strechclick aici

Saptamana 2

Luni –  Cardioclick aici
Marti – Total body circuit click aici
Miercuri – Speed 1.0–  click aici
Joi – Cardio  click aici
Vineri – Lower focusclick aici
Ab intervalsclick aici
Sambata – odihna
Duminica – Strechclick aici

Saptamana 3
Luni – Total body circuit  – click aici
Marti – Speed 1.0 click aici
Miercuri- Lower focusclick aici
Joi – Cardioclick aici
Vineri – Total body circuit  – click aici
  Ab intervals click aici
Sambata  – odihna
Duminica – Strech click aici

Saptamana 4
Luni – Cardioclick aici
Marti – Total body circuit click aici
Miercuri – Lower focusclick aici
Joi – Total body circuit  – click aici
Vineri – Ab intervals click aici
  –  Speed 1.0 click aici
Sambata -odihna
Duminica – Strechclick aici

Pentru intrebari sau nelamuriri va astept sa-mi scrieti pe contact@cufarulmamei.ro.

Mult succes!

Cu drag,

Diana

P.S: daca ti-a placut articolul, te invit sa ma sustii cu un like pe pagina de Facebook „Cufarul mamei”  aici

15 thoughts on “Programul de exercitii T25 Alpha

  1. Uau!Super , programul pare destul de intens! Mulțumim pentru share și poate se ia și pe uni dintre noi!Doamne ajută!!!

    • daaa, 25 de minute cat 1-2 ore de sala:) inceputul e greu apoi o sa ti placa!!! Bafta si la treaba 😀 nu ma lasa singura sa ma chinui 🙂

  2. Arăți excelent! Felicitări! După cat timp după naștere te-ai apucat de regim? ALAPTEZI?Întreb pentru ca vreau sa știu dacă e ok regimul pentru o mama care alăptează. Eu, după a doua naștere am acea problema cu separarea mușchilor abdominali, o sa fie oare ok sa fac exercițiile? Ți-a fost greu sa te obișnuiești cu exercițiile?

    • Buna, multumesc frumos! Am nascut prin cezariana, ok ul de la medic l am avut pe la 7 luni insa m am apucat in ianuarie anul aceasta( deci la 13 luni de la nastere). Alaptez inca, pt mine dieta inseamna mancat sanatos…pentru ca am eliminat dulciurile, prajitul si consum multa apa. da, mi a fost greu cu exercitiile mai ales ca am stat in timpul sarcinii la pat.. insa inainte de sarcina am facut sport si mi am reintrat in ritm. Mult succes! pup

    • Buna, prima zi a fost chin …cam din a 2 -3 zi am inceput sa ma tin de treaba… cand simt ca nu mai pot, fac precum Tania( chinezoaica). Mult succes!

  3. am inceput si eu azi sambata..nu mai am rabdare pana luni sa incep…a fost greu dar imi place..la inceput putem sa incepem precum tipa din dreapta ecrenului ca sa intram in ritm..spor la treaba

    • Bravo!!! Mult succes in continuare:D da, si eu la inceput faceam dupa chinezoaica… acum incerc sa fac precum restul, insa cand nu mai pot si splina cedeaza … o caut pe Tania:)

    • nume de domeniu sechestrat 🙂 … adica, nu mai poti accesa pagina pana nu se termina procesul sau in ce este implicata pagina… cel mai simplu ar fi fost daca le-ai fi descarcat inainte pe calculator, cum unii cred ca au facut-o 😀 … oricum, nu te stresa tare, ca poate slabesti mai mult decat ti-ai propus cu exercitiile astea :)) … glumesc 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *