Programul de exercitii T25 Alpha

t25Stiu ca dieta+sport= love, din cauza aceasta am inceput de 2 saptamani sa fac zilnic exercitii. Nu am timp de sala, asa ca am cautat sa fac acasa un pachet de exercitii… Am vrut un pachet cu exercitii de intensitate mare insa scurte ca durata. Asa am gasit programul T25, unde avem 25 de minute de exercitii/zilnic, fara pauza in cele 25 minute si cu rezultate vizibile.

Sunt mama de gemeni, imi gasesc timp pentru aceste 25 minute pentru ca vreau sa arat bine… totusi sunt femeie si imi place al dracului de mult cum arat in rochie mulata…

Regulile de baza ale dietei mele le gasiti aici, plus aveti meniul pe saptamani: 1 saptamana , 2 saptamana, 3 saptamana, 4 saptamana, 5 saptamana6 saptamana.

Nu incep exercitiile fara sa fac incalzirea, asa ca incalzirea o fac de aici  . Exercitiile sunt aici

Calendarul T25  arata cam asa:

Saptamana 1
Luni – Cardio
Marti – Speed 1.0
Miercuri – Total body circuit 
Joi – Alpha AB Intervalssport t25
Vineri –  Lower focus
Sambata – odihna
Duminica –  Strech 

Saptamana 2

Luni –  Cardio
Marti – Total body circuit 
Miercuri – Speed 1.0
Joi – Cardio 
Vineri – Lower focus
Ab intervals
Sambata – odihna
Duminica – Strech

Saptamana 3
Luni – Total body circuit
Marti – Speed 1.0
Miercuri- Lower focus
Joi – Cardio
Vineri – Total body circuit
  Ab intervals
Sambata  – odihna
Duminica – Strech

Saptamana 4
Luni – Cardio
Marti – Total body circuit 
Miercuri – Lower focus
Joi – Total body circuit
Vineri – Ab intervals
  –  Speed 1.0
Sambata -odihna
Duminica – Strech

Pentru intrebari sau nelamuriri va astept sa-mi scrieti pe contact@cufarulmamei.ro.

Mult succes!

Cu drag,

Ellie

P.S: daca ti-a placut articolul, te invit sa ma sustii cu un like pe pagina de Facebook „Cufarul mamei”  aici