Jurnal de dieta: meniul pentru prima saptamana!

Asa cum am promis, continui cu “Jurnalul de dieta”.  Regulile de baza, pe care le urmez cu strictete, le gasiti aici Am scris mai jos meniul pe care l-am savurat in prima saptamana, insa am inlocuit unele mese din programul 3S al lui Carmen Bruma. La finalul acestei prime saptamani am reusit sa dau jos 4 kg. Nu este o dieta-minune, insa pe mine m-a ajutat(programul are 6 saptamani).. Din saptamana 2 am inceput sa fac sport pentru a avea un rezultat mai bun. Sper sa va fie de folos!

20160107_110216

Luni

Mic dejun: 150 ml iaurt cu amestec din 2 lingurite de seminte de floarea soarelui si dovleac crude, 2 lingurite de merisoare+ cafea simpla sau ceai (neindulcite)

Gustare: 10-15 samburi de migdale crude+ cana de ceai ( verde, catina, papadie, visine etc)20160104_155651

Pranz: piept de pui la gratar cu salata de sfecla rosie

Gustare: 2 felii paine integrala cu salata de vinete ( fara maioneza)

Cina: supa de legume

Marti20160105_103727

Mic dejun: omleta din 4 albusuri de ou + o salata de legume+ cafea/ceai

Gustare: 3 bruschete cu rosii  (cu felii de paine integrala coapta)+ ceai

Pranz: peste cu legume la cuptor20160106_100509

Gustare: o cutie cu branza si smantana( Fagaras)

Cina: salata de legume

Miercuri20160105_132047

Mic dejun: salata de fructe (o para, o portocala, un kiwi, un mar)+ cafea/ceai

Gustare: 2 felii paine integrala cu salata de vinete(fara maioneza)+ ceai

Pranz: supa de rosii+ salata de legume

Gustare: iaurt amestecat cu 3 lingurite seminte floarea soarelui (crude)20160109_194819

Cina: ciuperci la gratar (5-6 buc) cu salata de legume

Joi

Mic dejun: 150 ml iaurt cu amestec din 2 lingurite de seminte de floarea soarelui si dovleac crude, 2 lingurite de stafide+ 3 smochine+cafea simpla sau ceai (neindulcite)

Gustare: 10-15 migdale+ ceai20160107_162547

Pranz: somon la gratar cu salata de varza alba

Gustare: salata sfecla rosie+ ceai

Cina: broccoli cu condimente si 3-4 linguri iaurt

Vineri

Mic dejun: 150 ml iaurt cu amestec din 2 lingurite de seminte de floarea soarelui si dovleac crude, 2 lingurite de stafide+ 3 smochine+cafea simpla sau ceai (neindulcite)

Gustare: salata de legume+ceai

Pranz: piept de pui la gratar cu salata de legume

Gustare: iaurt

Cina: supa de legume

Sambata

Mic dejun: 2 oua fierte+branza de vaci dietetica(100 g) cu ardei gras+ cafea/ceai

Gustare: iaurt+4 lingurite seminte de dovleacIMG-20160119-WA0022

Pranz: paste integrale cu ulei de masline, rosii si busuioc

Gustare: 2 morcovi+ceai

Cina: piept de pui cu salata de legume

Duminca

Mic dejun: 150 ml iaurt cu amestec din 2 lingurite de seminte de floarea soarelui si dovleac crude, 2 lingurite de stafide+ cafea simpla sau ceai (neindulcite)

Gustare: 10-15 samburi de migdale crude+ cana de ceai

Pranz: piept de pui la gratar cu salata de legume

Gustare:  salata de varza alba

Cina: supa de legume.

Cu drag,

Ellie

P.S: daca ti-a placut articolul, te invit sa ma sustii cu un like pe pagina de Facebook „Cufarul mamei”  aici